Peer Review of Teaching

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Peer Review of Teaching aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
The new edition of this bestselling book builds on the author's extensive administrative and consulting experience as well as scholarship on faculty rewards. It includes additional discussion of important foundational issues as well as practical forms and ideas gleaned from disciplinary groups…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele John Wiley a Sons Inc

Zobrazit všechny knihy vydavatele John Wiley a Sons Inc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.