Peppa Pig: Peppa's Best Sleepover

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 150 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Peppa Pig: Peppa's Best Sleepover koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
150 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Peppa Pig: Peppa's Best Sleepover koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
159 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Peppa Pig: Peppa's Best Sleepover koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
181 Kč
Není skladem

Krátký popis
Peppa and her Mandy Mouse are having a sleepover, and it's going to be the best one ever!Mummy and Daddy Pig help them build a den, put on a puppet show and eat a massive feast. Get ready for bed with this lovely, full-colour board book!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Peppa Pig: Peppa's Best Sleepover je 163 Kč

Výběr knih autora Peppa Pig

Zobrazit všechny knihy autora Peppa Pig
Výběr knih vydavatele Penguin Books Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.