Perla umenia

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 412 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Perla umenia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
412 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Perla umenia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Nezvyčajná kráska... Phyllida Satterthwaitová žila ukrytá na vidieku v Devonshire a vždy ju považovali skôr za zvláštnu než krásnu. Avšak v Londýne jej nezvyčajný vzhľad vyvolal senzáciu. A čo je oveľa horšie, upútala pozornosť zlovestného vojvodu z Morelandu, povestného zberateľa umeleckých…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Perla umenia je 429 Kč

Výběr knih autora Mimi Matthews

Zobrazit všechny knihy autora Mimi Matthews
Výběr knih vydavatele i527.net

Zobrazit všechny knihy vydavatele i527.net
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.