Perly z jazmínového kvetu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 117 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Perly z jazmínového kvetu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
117 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Perly z jazmínového kvetu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
120 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Perly z jazmínového kvetu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
135 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Perly z jazmínového kvetu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
121 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Perly z jazmínového kvetu, Autoři : Lucia Jesenská, Rok vydání : 2013, Název v originále : Perly z jazmínového kvetu

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Perly z jazmínového kvetu je 125 Kč

Výběr knih autora Lucia Jesenská

Zobrazit všechny knihy autora Lucia Jesenská
Výběr knih vydavatele Georg

Zobrazit všechny knihy vydavatele Georg
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.