Permakulturní zahrada

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 344 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Permakulturní zahrada koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
344 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Permakulturní zahrada koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
401 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Permakulturní zahrada koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Permakulturní zahrada koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
325 Kč
Není skladem

Permakulturní zahrada koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
367 Kč
Není skladem

Krátký popis
Chcete pečovat o zahradu v duchu trvalé udržitelnosti a hledáte možnost, jak bránit klimatickým změnám a vymírání druhů? Pak je pro vás permakultura to správné řešení. Permakulturní zahrada trvale udržitelně využívá

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Permakulturní zahrada je 368 Kč

Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.