Perseův bodec - ,

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 204 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Perseův bodec - , koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
204 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Perseův bodec - , koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Perseův bodec - , koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
172 Kč
Není skladem

Krátký popis
Když se Asahel Frost stal vyhnancem bez občanských práv a přijal jméno Helmut Icicle, usídlil se na Kedge-Lockaby, aby se pomalu upil k smrti. Netušil ale, že se bude muset vrátit do soukolí Koncernů a Společnosti, aby zachránil svou sestru - a zároveň i sebe, protože se ho někdo evidentně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Perseův bodec - , je 193 Kč

Výběr knih autorů Julian , May

Zobrazit všechny knihy autora Julian, May
Výběr knih vydavatele Wales

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wales
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.