Young ELI Readers 3/A1.1: Peter Pan + Downloadable Multimedia

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 167 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Young ELI Readers 3/A1.1: Peter Pan + Downloadable Multimedia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
167 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Young ELI Readers 3/A1.1: Peter Pan + Downloadable Multimedia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
174 Kč
Není skladem

Young ELI Readers 3/A1.1: Peter Pan + Downloadable Multimedia koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
175 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 5 dalších variant  
Young ELI Readers 3/A1.1: Peter Pan + Downloadable Multimedia koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
175 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Young ELI Readers 3/A1.1: Peter Pan + Downloadable Multimedia koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Young ELI Readers 3/A1.1: Peter Pan + Downloadable Multimedia koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Young ELI Readers 3/A1.1: Peter Pan + Downloadable Multimedia koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Young ELI Readers 3/A1.1: Peter Pan + Downloadable Multimedia koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
‘Once upon a time, a long time ago, in London there was a happy family in a happy house. Happy parents, happy children, and a happy dog.’ Tags Friendship Adventure In this Reader you will find: - Games and language activities - An audio recording of the story - A picture dictionary Never leave…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Young ELI Readers 3/A1.1: Peter Pan + Downloadable Multimedia je 217 Kč

Výběr knih autora James Matthew Barrie

Zobrazit všechny knihy autora James Matthew Barrie
Výběr knih vydavatele Eli

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eli
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.