Pěvci - Na zahradě a v parku (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Pěvci - Na zahradě a v parku (Defekt) aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
V této bohatě ilustrované publikaci najdete charakteristiky celkem osmdesáti osmi nejběžnějších druhů zpěvných ptáků střední Evropy. Dozvíte se základní informace o jejich rozšíření, vzhledu, potravě a typickém způsobu života včetně údajů o hnízdění a počtu vajec. Samostatný rámeček se věnuje…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Axel Gutjahr

Zobrazit všechny knihy autora Axel Gutjahr
Výběr knih vydavatele Esence

Zobrazit všechny knihy vydavatele Esence
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.