Philip Roth

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 245 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Philip Roth koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Philip Roth koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Philip Roth koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Philip Roth koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Není skladem

Philip Roth koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Život a dílo mistra moderní prózy První česká monografie věnovaná tvorbě jednoho znejvýznamnějších autorů moderního románu Philipa Rotha (1933—2018) shrnuje autorovu uměleckou dráhu, pokouší se utřídit jeho obsáhlé dílo apostihnout jednotlivé tvůrčí etapy spojené se změnami témat ačástečně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Philip Roth je 281 Kč

Výběr knih autora Michal Sýkora

Zobrazit všechny knihy autora Michal Sýkora
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.