Philip's 2026 Stargazing Month-by-Month Guide to the Night Sky Britain & Ireland

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 207 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Philip's 2026 Stargazing Month-by-Month Guide to the Night Sky Britain & Ireland koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Philip''s Stargazing is the perfect practical guide for both budding and experienced astronomers."If you buy just one guide...you won''t do better than this." - BBC Sky at Night Magazine"I will continue to enjoy ''Philip''s Stargazing'' as the months go by." - Helen Sharman, Astronaut"Very…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Henbest Nigel

Zobrazit všechny knihy autora Henbest Nigel
Výběr knih vydavatele Octopus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Octopus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.