Philo Fiction - Historky z podsvětí filozofie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 209 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Philo Fiction - Historky z podsvětí filozofie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
209 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Philo Fiction - Historky z podsvětí filozofie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Philo Fiction - Historky z podsvětí filozofie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Philo Fiction - Historky z podsvětí filozofie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
228 Kč
Není skladem

Krátký popis
Víte, že pravým scenáristou Matrixu nebyl nikdo jiný než René Descartes? To je překvapující už jen proto, že byl příliš zaměstnaný pochybováním o všem, včetně toho, zda by měl vůbec vstát z postele. Méně známým, ale stejně zásadním faktem je, že Descartes měl nečekaně hodně společného s Tomem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Philo Fiction - Historky z podsvětí filozofie je 236 Kč

Výběr knih autora Jiří Beňovský

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Beňovský
Výběr knih vydavatele Dokořán

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dokořán
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.