Philosophy of Houseplants

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Philosophy of Houseplants koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Sarah Gerrard-Jones masterfully explores the psychology behind our attraction to houseplants, and the benefits of keeping plants in our homes, from the healing qualities of biophilic design to the philosophy of care.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Philosophy of Houseplants je 275 Kč

Výběr knih autora Sarah Gerrard-Jones

Zobrazit všechny knihy autora Sarah Gerrard-Jones
Výběr knih vydavatele British Library Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele British Library Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.