Pilný Žáček

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 39 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pilný Žáček koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
39 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pilný Žáček koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
44 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pilný Žáček koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pilný Žáček koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
46 Kč
Není skladem

Pilný Žáček koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
49 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autoři v této knize vyprávějí historky ze svého života, kdy zažili setkání s takovými osobnostmi jako třeba Bill Gates, Michael Dell, Benjamin Zander nebo Evald Schorm, profesor Lochman, herec Vladimír Dlouhý. Ale popisují i jak se setkali s Microsoft, jak podnikali. Jak kšeftovali za…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pilný Žáček je 78 Kč

Výběr knih autorů Jan Žáček , Ivan Pilný

Zobrazit všechny knihy autora Jan Žáček, Ivan Pilný
Výběr knih vydavatele Olympia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Olympia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.