Pippi zachraňuje Vianoce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pippi zachraňuje Vianoce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Počuli ste už o Pippi Dlhej pančuche, o najsilnejšom dievčatku na svete? O tej Pippi, ktorá býva úplne sama vo vile Vilôčke iba so svojím koníkom a opicou? O tej Pippi, ktorá má cestovnú kapsu plnú zlatiek? Tak tá Pippi tentoraz zachraňuje Vianoce! V oknách sa svieti, vianočné stromčeky sú…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pippi zachraňuje Vianoce je 245 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Astrid Lindgrenová, Rok vydání : 2023
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.