Pískoviště

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 166 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pískoviště koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
166 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pískoviště koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pískoviště koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pískoviště koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Pískoviště; Autor: Fišmeister Miroslav; Třetí sbírka poezie brněnského autora, který i zde v krátkých básnických útvarech střídá pomocí neotřelých jazykových prostředků absurditu s realitou, značně se také zaměřil na vyjádření niterného vztahu současného člověka k přírodním

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pískoviště je 168 Kč

Výběr knih autora Miroslav Fišmeister

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Fišmeister
Výběr knih vydavatele Pavel Mervart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pavel Mervart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.