Po čichu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 444 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Po čichu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
444 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Po čichu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
519 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Po čichu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
522 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Po čichu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
551 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Po čichu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
580 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Po čichu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
476 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čich je jedním z nejméně probádaných smyslů, a přesto je důležitou součástí našeho světa. Vydejte se s námi na pestrou přehlídku nosů, na cestu do úžasného světa čichu. ***** Dozvíte se odpovědi na mnoho pozoruhodných otázek: * Proč nejvýznamnější lidský feromon vytvářejí matky a jak to, že si…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Po čichu je 515 Kč

Výběr knih vydavatele Mapcards.net

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mapcards.net
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.