Početník pro 2. ročník ZŠ - 1.díl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 21 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Početník pro 2. ročník ZŠ - 1.díl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
21 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Početník pro 2. ročník ZŠ - 1.díl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
25 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Početník pro 2. ročník ZŠ - 1.díl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
19 Kč
Není skladem

Krátký popis
Produkty > Knihy > Učebnice a slovníky > Základní školy > 1. stupeň

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Početník pro 2. ročník ZŠ - 1.díl je 21 Kč

Výběr knih autora Sántayová Jitka

Zobrazit všechny knihy autora Sántayová Jitka
Výběr knih vydavatele Pansofia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pansofia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.