Počítám, násobím - čísla 0 - 5 - (1.díl)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 176 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Počítám, násobím - čísla 0 - 5 - (1.díl) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Počítám, násobím - čísla 0 - 5 - (1.díl) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Počítám, násobím - čísla 0 - 5 - (1.díl) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
209 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Počítám, násobím - čísla 0 - 5 - (1.díl) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
166 Kč
Není skladem

Počítám, násobím - čísla 0 - 5 - (1.díl) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dvoudílný pracovní sešit Počítám, násobím je určen pro práci s dětmi, které na prvním stupni ZŠ potřebují dopomoc v matematice. Cílem je, aby děti porozuměly matematické operaci násobení, aby násobení dokázaly použít i při řešení reálných situací a aby pomocí souvislostí mezi základními…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Počítám, násobím - čísla 0 - 5 - (1.díl) je 185 Kč

Výběr knih autora Dagmar Šimková

Zobrazit všechny knihy autora Dagmar Šimková
Výběr knih vydavatele Pasparta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pasparta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.