Lonely Planet Pocket Cabo Verde

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lonely Planet Pocket Cabo Verde koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Lonely Planet Pocket Cabo Verde koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lonely PlanetÂ’s Pocket Cabo Verde is your guide to the cityÂ’s best experiences and local life - neighbourhood by neighbourhood. Explore the spectacular island of Santo Anto, climb Pico do Fogo or lay on a beach on Boa Vista; all with your trusted travel companion. Uncover the best of Cabo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lonely Planet Pocket Cabo Verde je 262 Kč

Výběr knih autorů Marc Di Duca , Lonely Planet

Zobrazit všechny knihy autora Marc Di Duca, Lonely Planet
Výběr knih vydavatele Lonely Planet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lonely Planet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.