Lonely Planet Pocket Glasgow

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 235 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lonely Planet Pocket Glasgow koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Lonely Planet Pocket Glasgow koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lonely Planet Pocket Glasgow koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lonely Planet Pocket Glasgow koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lonely Planet Pocket Glasgow koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lonely Planet Pocket Glasgow koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
235 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Lonely Planet Pocket Glasgow koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Lonely PlanetÂ’s Pocket Glasgow is your guide to the cityÂ’s best experiences and local life - neighbourhood by neighbourhood. Marvel at the Glasgow Cathedral, discover the Glasgow Science Centre and learn at the University of Glasgow; all with your trusted travel companion. Uncover the best of…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lonely Planet Pocket Glasgow je 282 Kč

Výběr knih autorů Lonely Planet , Andy Symington

Zobrazit všechny knihy autora Lonely Planet, Andy Symington
Výběr knih vydavatele Lonely Planet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lonely Planet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.