Lonely Planet Pocket San Francisco

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lonely Planet Pocket San Francisco koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Lonely Planet Pocket San Francisco koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Lonely Planet Pocket San Francisco koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lonely PlanetÂ’s Pocket San Francisco is your guide to the cityÂ’s best experiences and local life - neighborhood by neighborhood. Marvel at the Golden Gate Bridge, escape to Alcatraz, and revisit the Â’60s on Haight Street; all with your trusted travel companion. Uncover the best of San…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lonely Planet Pocket San Francisco je 252 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Lonely Planet, Alison Bing, Ashley Harrell
Výběr knih vydavatele Lonely Planet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lonely Planet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.