Počúvaj pieseň vetra, Pinball 1973

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 286 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Počúvaj pieseň vetra, Pinball 1973 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Počúvaj pieseň vetra, Pinball 1973 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
320 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Haruki Murakami si na jar v roku 1978 sadol za kuchynský stôl a začal písať. Napísal dve pozoruhodné novely Počúvaj pieseň vetra a Pinball 1973, ktorými sa začala kariéra jedného z najuznávanejších súčasných spisovateľov. Hrdinovia oboch príbehov o osamelosti, posadnutosti a erotike sú bezmenný…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Počúvaj pieseň vetra, Pinball 1973 je 303 Kč

Výběr knih autora Haruki Murakami

Zobrazit všechny knihy autora Haruki Murakami
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.