Podezřele nenápadné zmizení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Podezřele nenápadné zmizení koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Není skladem

Krátký popis
Březen 1941. Británie je ve válce a Ministerstvo mimořádných aktivit zařadilo do svého výcviku agentů také děti. A tak se mezi nováčky ocitne i nebojácná a mazaná trojice našich hrdinů: May, Erik a Nuala. Ti ve sklepě domu poškozeného leteckou pumou učiní děsivý objev – mrtvé tělo. Tělo, které…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Robin Stevensová

Zobrazit všechny knihy autora Robin Stevensová
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.