Podkrkonoší 1:50T

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 149 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Podkrkonoší 1:50T koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Léty prověřená kvalitní turistická mapa v měřítku 1: 50 000 z nakladatelství Shocart. V podrobném mapovém podkladu jsou vyznačeny trasy pro pěší, hlavní cyklotrasy a další turistické zajímavosti všeho druhu - kempy, restaurace, rozhledová místa atd. Mapa poporuje přáístroje GPS. Na zadní straně…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora turist .mapa

Zobrazit všechny knihy autora turist .mapa
Výběr knih vydavatele GeoClub

Zobrazit všechny knihy vydavatele GeoClub
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.