Podniková ekonomika - klíčové oblasti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 279 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Podniková ekonomika - klíčové oblasti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Podniková ekonomika - klíčové oblasti koupíte na Grada
Grada
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Podniková ekonomika - klíčové oblasti koupíte na Grada
Grada
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Podniková ekonomika - klíčové oblasti koupíte na Grada
Grada
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Podniková ekonomika - klíčové oblasti koupíte na Grada
Grada
297 Kč
Není skladem

Podniková ekonomika - klíčové oblasti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Podniková ekonomika - klíčové oblasti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Podniková ekonomika - klíčové oblasti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Podniková ekonomika - klíčové oblasti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis
Rádi byste rozuměli základům finanční a investiční činnosti podniku? Pronikli do řízení nákladů, výnosů a cash flow? Uměli provést základní finanční analýzu a pochopili problematiku řízení nákupu, který je jedním z hlavních zdrojů tvorby nákladů podniku? Seznámili se s podstatou controllingu a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Podniková ekonomika - klíčové oblasti je 296 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Eva Jelínková, Procházková Petra Taušl
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.