Polčlovek a iné prózy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 194 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Polčlovek a iné prózy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
194 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Polčlovek a iné prózy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
182 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prozaik a dramatik Gejza Vámoš (1901 Dévávanya, Maďarsko – 1956 Muriaé Minas, Brazília) je jedným z najzaujímavejších autorov slovenskej medzivojnovej literatúry, a to vďaka svojim životným osudom i dielu odlišnému od dovtedajšej slovenskej literárnej a kultúrnej tradície. Do literatúry vniesol…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Polčlovek a iné prózy je 188 Kč

Výběr knih autora Gejza Vámoš

Zobrazit všechny knihy autora Gejza Vámoš
Výběr knih vydavatele Kalligram

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kalligram
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.