Pop-up Three Little Pigs

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pop-up Three Little Pigs koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
416 Kč
Není skladem

Krátký popis
“IÂ’ll huff and IÂ’ll puff and IÂ’ll blow your house in!” Turn the pages of this gorgeous pop-up book and watch as the classic fairy tale magically comes to life. Join the three little pigs as they build their houses, meet the big bad wolf and make sure he never visits again! A pleasure to…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pop-up Three Little Pigs je 416 Kč

Výběr knih autora Susanna Davidson

Zobrazit všechny knihy autora Susanna Davidson
Výběr knih vydavatele Usborne

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.