Poptropica English 4 Pupil´s Book and Online World Access Code Pack

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 382 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Poptropica English 4 Pupil´s Book and Online World Access Code Pack koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poptropica English 4 Pupil´s Book and Online World Access Code Pack koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
25 Kč
Není skladem

Krátký popis
Poptropica English je nová edice oblíbeného kurzu Our Discovery Island, která děti motivuje a vtáhne je do světa angličtiny. Unikátní kombinace tradičního způsobu výuky, zábavných online aktivit, písniček a her představuje svět plný dobrodružství a zábavy, který děti nebudou chtít opustit.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Poptropica English 4 Pupil´s Book and Online World Access Code Pack je 203 Kč

Výběr knih autora Linnette Erocak

Zobrazit všechny knihy autora Linnette Erocak
Výběr knih vydavatele PEARSON Education Limited

Zobrazit všechny knihy vydavatele PEARSON Education Limited
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.