Portable Microwave and mmWave Radars for Contactless Healthcare

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 781 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Portable Microwave and mmWave Radars for Contactless Healthcare koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 781 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
This book is dedicated to modern radars, describing their working principles and providing an overview on recent applications of microwave and mmWave radars for healthcare applications. It is both an entry point for students and researchers new to the topic to explore specific aspects of radar…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele River Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele River Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.