Porušený slib

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Porušený slib koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
299 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ochrání ji, ať se jí to líbí, nebo ne.Riona Griffinová je nádherná, inteligentní a tvrdohlavá žena, odhodlaná zapsat se do rodinné historie i bez muže po svém boku. Když ale přežije nečekaný útok na svou osobu, její rodina si jako jejího bodyguarda najme Raylana Boonea – rančera, vojáka a…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Sophie Lark

Zobrazit všechny knihy autora Sophie Lark
Výběr knih vydavatele Red

Zobrazit všechny knihy vydavatele Red
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.