Positioning for Advantage

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Positioning for Advantage aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Positioning for Advantage is a comprehensive how-to guide for creating, building, and executing effective brand strategies. Kimberly A. Whitler identifies essential marketing strategy techniques and moves through the major stages of positioning a brand to achieve in-market advantage.

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Columbia University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Columbia University Press
Naše tipy


Farma s vůní jehličí
Perfektní vánoční četba pro všechny fanynky romantických feel-goodů a seriálu Gilmorova děvčata.Kira Northová nesnáší Vánoce. A to se zrovna nehodí, protože právě koupila farmu na pěstování vánočních stromků. Pomoc nečeká, natož od cizince, který se zničehonic objeví na jejím pozemku a se sekerou v ruce vypadá jako reklama na dřevorubce. Bennett Ellis je ve městě jen na chvíli, dává si tu pauzu od poslední série katastrofálních schůzek. Jenže když se do věci vloží osud – a trochu i kouzlo Vánoc – začnou se dít věci, které ani jeden z nich nečekal.