Poslední absolvent

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 313 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Poslední absolvent koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poslední absolvent koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Poslední absolvent koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
418 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poslední absolvent koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
313 Kč
Není skladem

Poslední absolvent koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poslední absolvent koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poslední absolvent koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jste připraveni na druhou lekci ve Scholomancii? Mladá čarodějka Galadriel má před sebou poslední rok ve Scholomancii, drsné kouzelnické střední škole. Jenže právě tento ročník je ze všech nejnáročnější, a co hůř — na jeho konci na studenty čeká děsivý přízrak v podobě závěrečné zkoušky, ze…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Poslední absolvent je 361 Kč

Výběr knih autora Naomi Novik

Zobrazit všechny knihy autora Naomi Novik
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.