Poslední kabriolet

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Poslední kabriolet koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na počátku ten kabriolet září jasně zelenou novotou, a třebaže jde o mužný Packard, říká se mu Císařovna, protože to vystihuje jeho vznešenost. Na konci knihy Císařovnin lesk zmatněl, kožená sedadla jsou popraskaná a vůz sám je mírně dýchavičný – vždyť přežil tři desetiletí. Na jeho majitelích…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Poslední kabriolet je 284 Kč

Výběr knih autora Anton Myrer

Zobrazit všechny knihy autora Anton Myrer
Výběr knih vydavatele BB/art

Zobrazit všechny knihy vydavatele BB/art
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.