Poslední zahrada v Anglii

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 319 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Poslední zahrada v Anglii koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Poslední zahrada v Anglii koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
355 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poslední zahrada v Anglii koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
328 Kč
Není skladem

Poslední zahrada v Anglii koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poslední zahrada v Anglii koupíte na Albatros
Albatros
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poslední zahrada v Anglii koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poslední zahrada v Anglii koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poslední zahrada v Anglii koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Současnost: Emma zasvětila svou kariéru renovaci zahrad a právě dostala životní příležitost – obnovit zahrady velkolepého sídla Highbury House, které v roce 1907 navrhla proslulá Venetia Smithová. Jak se Emma ponořuje hlouběji do minulosti zahrad, odhaluje tajemství, která byla dlouho zarostlá…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Poslední zahrada v Anglii je 363 Kč

Výběr knih autora Julia Kelly

Zobrazit všechny knihy autora Julia Kelly
Výběr knih vydavatele Motto

Zobrazit všechny knihy vydavatele Motto
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.