Povídky skoro pro každého

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 169 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Povídky skoro pro každého koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Povídky skoro pro každého koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Povídky skoro pro každého koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
201 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Povídky skoro pro každého koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Povídky skoro pro každého koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Povídky skoro pro každého koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Povídky skoro pro každého vyprávějí vesele o vážných věcech a v jejich zábavném hávu se skrývá moudrý nadhled. Hrdinové povídek žijí svými láskami, nevěrami a neláskami ve svém malém světě, ale se střídavými úspěchy taky vzdorují světu velkému. A postupně ztrácejí iluze, protože už tuší, co je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Povídky skoro pro každého je 188 Kč

Výběr knih autora Pavel Jansa

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Jansa
Výběr knih vydavatele Monument

Zobrazit všechny knihy vydavatele Monument
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.