Povstalci, vlastnenci, pučisté a de Gaulle

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Povstalci, vlastnenci, pučisté a de Gaulle aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Povstalci, vlastnenci, pučisté a de Gaulle -- Drama alžírské války 1954–1962; Autor: Brož Ivan; Kořeny a průběh války v Alžírsku 1954-1962. Dopady tohoto konfliktu na francouzskou politiku. Práce se v úvodu zabývá historií Alžírska a obsazením země Francouzi roku 1830, popisuje způsob…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Ivan Brož

Zobrazit všechny knihy autora Ivan Brož
Výběr knih vydavatele Epocha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epocha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.