Power Failure

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 475 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Power Failure koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
871 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Power Failure koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 073 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Power Failure koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
555 Kč
Není skladem

Power Failure koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
475 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Byznys a management od společnosti Penguin Books.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Power Failure je 743 Kč

Výběr knih autora William D. Cohan

Zobrazit všechny knihy autora William D. Cohan
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.