Pozdní navrátilec

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 269 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pozdní navrátilec koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pozdní navrátilec koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
329 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Pozdní navrátilec koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
331 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pozdní navrátilec koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
265 Kč
Není skladem

Pozdní navrátilec koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
329 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pozdní navrátilec koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
331 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pozdní navrátilec koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
302 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prózy Mavis Gallantové hledají skryté zlomy a zvraty osudů a příběhů, ony okamžiky, v nichž se lidé mění, ačkoli se navenek nic nestalo. Čtenáři Flauberta a Čechova, Kafky a Musila, Součkové a Sparkové naleznou v našem výboru autorku, která nikoho ze zmíněných nenapodobuje, ale osvědčuje stejný…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pozdní navrátilec je 305 Kč

Výběr knih autora Gallant Mavis

Zobrazit všechny knihy autora Gallant Mavis
Výběr knih vydavatele Maraton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maraton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.