Poznáváme elektroniku II.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 193 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Poznáváme elektroniku II. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
193 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poznáváme elektroniku II. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Poznáváme elektroniku II. - Malina Václav. Kniha je určena všem začínajícím zájemcům o elektrotechniku, především z řad mládeže. Autor, který je zkušeným pedagogem, navazuje na první díl této knihy výkladem problematiky střídavého proudu, usměrňovačů a stabilizátorů. Dále popisuje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Poznáváme elektroniku II. je 222 Kč

Výběr knih autora Václav Malina

Zobrazit všechny knihy autora Václav Malina
Výběr knih vydavatele Kopp

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kopp
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.