Pozor, žít je nebezpečné!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 409 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pozor, žít je nebezpečné! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
409 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Ivan a Jan Krausovi uvažují, zda by nebylo jednodušší, kdyby se nás nejen počítač, ale i život zeptal: zda změny, které jsme udělali, chceme také uložit. Originální a autentické autorské čtení doplňuje řada vtipných glos a poznámek. Komplet obsahuje šest záznamů představení z pražské Violy, kde…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pozor, žít je nebezpečné! je 409 Kč

Výběr knih autorů Ivan Kraus , Jan Kraus

Zobrazit všechny knihy autora Ivan Kraus, Jan Kraus
Výběr knih vydavatele Supraphon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Supraphon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.