Pozorovatel ptáků

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Pozorovatel ptáků aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
KDO BY SI POMYSLEL, ŽE POZOROVÁNÍ PTÁKŮ MŮŽE VZBUDIT TOLIK ROZPORUPLNÝCH POCITŮ| Ptáci a jejich pozorovatelé sice působí neškodně, ale dokáží napáchat pěknou neplechu. V září je na policejní stanici ve Skanör klid – alespoň do chvíle, než se ve vřesovišti najde tělo zámožného pozorovatele ptáků…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Christina Olséni , Micke Hansen

Zobrazit všechny knihy autora Christina Olséni, Micke Hansen
Výběr knih vydavatele Edice Knihy Omega

Zobrazit všechny knihy vydavatele Edice Knihy Omega
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.