Pozvala mě dál

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 119 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pozvala mě dál koupíte na Grada
Grada
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Pozvala mě dál koupíte na Grada
Grada
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pozvala mě dál koupíte na Grada
Grada
119 Kč
Není skladem

Pozvala mě dál koupíte na Grada
Grada
199 Kč
Není skladem

Krátký popis
Elle pronajme svůj dům, a když se vrátí, nic se nezdá jako dřív. Atmosféra se úplně změnila, jako by se tam ochladilo… Elle má pocit, že někdo sleduje každý její pohyb. Neděje se to ale jen v její fantazii? Je přece spisovatelka, a má bohatou představivost. Všechno působí tak skutečně, jako by…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pozvala mě dál je 139 Kč

Výběr knih autora Lucy Clarkeová

Zobrazit všechny knihy autora Lucy Clarkeová
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.