Práce a její právní regulace v Protektorátu Čechy a Morava

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 661 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Práce a její právní regulace v Protektorátu Čechy a Morava koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
661 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Práce a její právní regulace v Protektorátu Čechy a Morava koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
688 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Práce a její právní regulace v Protektorátu Čechy a Morava koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
660 Kč
Není skladem

Krátký popis
Monografie podává v jedenácti kapitolách podrobný přehled o právní regulaci práce a jevů spojených s prací v období Protektorátu Čechy a Morava (1939–1945). Pro pochopení sledovaného účelu vydávání některých pracovněprávních norem a vůbec pojetí pracovněprávních institutů dle nacistických…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Práce a její právní regulace v Protektorátu Čechy a Morava je 669 Kč

Výběr knih autora Jaromír Tauchen

Zobrazit všechny knihy autora Jaromír Tauchen
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.