Rozšiřující texty ke Slabikáři 3. díl (Pracovní sešit)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 55 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rozšiřující texty ke Slabikáři 3. díl (Pracovní sešit) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
55 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rozšiřující texty ke Slabikáři 3. díl (Pracovní sešit) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
54 Kč
Není skladem

Rozšiřující texty ke Slabikáři 3. díl (Pracovní sešit) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
52 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Rozšiřující texty ke Slabikáři 3. díl (Pracovní sešit), Autoři : Jiří Žáček, Rok vydání : 2015,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rozšiřující texty ke Slabikáři 3. díl (Pracovní sešit) je 53 Kč

Výběr knih autora Jiří Žáček

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Žáček
Výběr knih vydavatele Alter

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alter
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.