Pracovní sešit pro děti s odlišným mateřským jzykem I. díl - se znalostí latinky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 102 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pracovní sešit pro děti s odlišným mateřským jzykem I. díl - se znalostí latinky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
102 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pracovní sešit pro děti s odlišným mateřským jzykem I. díl - se znalostí latinky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
132 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pracovní sešit pro děti s odlišným mateřským jzykem I. díl - se znalostí latinky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
105 Kč
Není skladem

Pracovní sešit pro děti s odlišným mateřským jzykem I. díl - se znalostí latinky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
114 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pracovní sešit pro žáky s odlišným mateřským jazykem I. se znalostí latinky. Sešit je koncipován do 20 tématických celků (rodina, barvy, zvířata, škola, činnosti, oblečení aj.), kdy si žák formou zábavných cvičení a úkolů na rozvoj české slovní zásoby. Pracovní sešit má 40 stran.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pracovní sešit pro děti s odlišným mateřským jzykem I. díl - se znalostí latinky je 113 Kč

Výběr knih autora Martin Staněk

Zobrazit všechny knihy autora Martin Staněk
Výběr knih vydavatele V lavici

Zobrazit všechny knihy vydavatele V lavici
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.