Praktické účetní případy 2012

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Praktické účetní případy 2012 aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Praktické účetní případy 2012 -- příklady účtování na všech účtech; Autor: Rubáková Věra; Páté, aktualizované vydání zahrnuje novely účetních a daňových předpisů k 1. 1. 2012, včetně novely zákona o DPH k 1. 1. 2012. Kniha pomůže účetním, podnikatelům i studentům středních a vysokých…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Věra Rubáková

Zobrazit všechny knihy autora Věra Rubáková
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.