Praktický rádce pro život seniora

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 191 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Praktický rádce pro život seniora koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
191 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Praktický rádce pro život seniora koupíte na Albatros
Albatros
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Praktický rádce pro život seniora koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Praktický rádce pro život seniora koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Praktický rádce pro život seniora koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Jak prožít novou životní kapitolu šťastně a spokojeně!“Kniha je určena všem, které zajímá kvalita života ve vyšším věku. Autorky jsou odbornice v problematice stárnutí a přináší komplexní dílo, které zodpoví všechny důležité otázky ohledně stáří, přinese spoustu dobrých rad a pomůže všem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Praktický rádce pro život seniora je 221 Kč

Výběr knih autorů Iva Holmerová , Jitka Suchá

Zobrazit všechny knihy autora Iva Holmerová, Jitka Suchá
Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.