Prašina: Podivné procházky #3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 89 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Prašina: Podivné procházky #3 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prašina: Podivné procházky #3 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prašina: Podivné procházky #3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Prašina: Podivné procházky #3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prašina: Podivné procházky #3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
87 Kč
Není skladem

Prašina: Podivné procházky #3 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
81 Kč
Není skladem

Krátký popis
Péťa nemá moc kamarádů, zato má hodně followerů. Na svém kanále se věnuje nejrůznějším záhadám i podfukům. Když náhodou narazí na průvodce po Prašině, na vlastní kůži pozná, kde končí smyšlenky a začíná pravda. A jak s tím souvisí odkaz vědmy Tamary Jemné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Prašina: Podivné procházky #3 je 88 Kč

Výběr knih autorů Vojtěch Matocha , Kateřina Čupová

Zobrazit všechny knihy autora Vojtěch Matocha, Kateřina Čupová
Výběr knih vydavatele Paseka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Paseka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.