Práškové kapsle do vany Šmoulové s vůní limetky, pomeranče a jahody

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Práškové kapsle do vany Šmoulové s vůní limetky, pomeranče a jahody aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis

Práškové kapsle do vany 9×18g svůní pomeranče, jahody a limetky. Přípravek jemně pečuje odětskou pokožku při koupeli.Barevné tabletky zbarví vodu ve vaně do sytých odstínů. Krásně obarví vodu ve vaně a vytvoří bohatou pěnu. Umožňují kombinování různých barev, mají jemnou vůni, nedělají fleky…

Zobrazit celý popis

Výběr knih autora EPEE

Zobrazit všechny knihy autora EPEE
Výběr knih vydavatele EPEE

Zobrazit všechny knihy vydavatele EPEE
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.