Pravda o cukru - Jak krevní cukr ovlivňuje kvalitu našeho života

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 262 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pravda o cukru - Jak krevní cukr ovlivňuje kvalitu našeho života koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravda o cukru - Jak krevní cukr ovlivňuje kvalitu našeho života koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravda o cukru - Jak krevní cukr ovlivňuje kvalitu našeho života koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravda o cukru - Jak krevní cukr ovlivňuje kvalitu našeho života koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
326 Kč
Není skladem

Krátký popis
Chcete zlepšit svůj zdravotní stav, lépe spát, mít lepší náladu, více energie, lepší pleť, snížit chuť na sladké i svou hmotnost? To vše je možné. Díky jednoduchým fintám, které vám ve své knize představí biochemička Jessie Inchauspé, ve virtuálním světě známá jako Glucose Goddess, zpomalíte…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pravda o cukru - Jak krevní cukr ovlivňuje kvalitu našeho života je 316 Kč

Výběr knih autora Jessie Inchauspé

Zobrazit všechny knihy autora Jessie Inchauspé
Výběr knih vydavatele Jota

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jota
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.